onsdag 15 december 2010

Ursäkta, jag har glömt

Ja, jag var visst glömt att jag ska blogga. Och just nu har jag inte tid eller ork. Men jag kan kort berätta några saker:

H har varit och hälsat på sin arbetsgivare - utan rullator - och han har fått sin anställning förlängd till sommaren 2011! Han får fortsätta på Rehab, men det blir mer och mer egenträning. I februari kan han få mer botox och det hoppas vi intensivt på nu. Han måste få det för handen fungerar inte bra och han blir ofta mycket, mycket frustrerad över den.

Jag har för andra gången i mitt liv bokat städning med den privata firman jag blev rekommenderad. Denna gång ska det bli av, imorgon 16.00. Det blir alltså, tack vare RUT-avdraget, ca 30 kr billigare per timme än om jag använde mig av servicetjänsterna, en del av hemtjänsten. Jag gillar inte regeringen (milt sagt) men så klart ska jag utnyttja det enda vettiga de gjort för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar