onsdag 16 november 2016

Siden och lite liv


Lever. Tar ibland fina foton. Den 9/11 knäppte jag för första gången i år sidensvansar utan glas emellan. Det var även min första rullning i snö. Sen har jag rullat en gång till i snö och båda gångerna tog jag mig upp på bron på andra försöket.

Men vintern blir fan så lång om den börjar redan nu. Buhu!

Fåglar är lite tröst - har aldrig sett sidensvansar så många gånger som i år.

H är stor tröst. Det är långt mellan hudkontakterna men vi skulle inte orka mer heller.

Jag orkar allt mindre och fan ta droppfoten! Med mera.

Snart får jag i alla fall gosa ner mig i sängen och kanske, kanske får jag ligga där utan spasmer och nervsmärtor och sova gott. Till kl 6 imorgon, städaren kommer 9. Pust! Men tiden har jag valt själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar