tisdag 26 juni 2012

Det är ok

Men jag har inte så mycket tid att skriva. Eller om det är lust eller ork eller inspiration som fattas. Vill ej sitta och tjattra med Xpressen på nätterna men det har jag nog sagt förut.

Midsommar var i alla fall bra fast jag inte firar den. Besök av kär gubbe en dag, sen var det flera dagar det var passande väder för mig att vara ute. Det vill säga ganska mulet och lagom varmt. Fint för fotografering.

Vackra omgivningar har jag. Verkligen! Det bästa är att hitta sådant som verkar vara lämningar från tidigare liv. Mitt område var till exempel ett koloniområde. Allen nedanför vägen måste ha lett till en tjusig herrgård en gång i tiden.

Men nu sovdags. Sedan jag lagt mig dock först läsa lite mer i P-O Enqvists biografi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar