torsdag 12 juli 2012

Ojdå, hade visst glömt...

... att blogga!

Men jag lever, käre H lever och vi har våra fantastiska små stunder.

Jag har även haft mer fina stunder utomhus. Fast det regnat rent katastrofalt i en del av landet, har vi klarat oss bra - i varje fall jag. En del tycker inte alls att de klarar sig bra om det är sommar och kallare än 25'. Själv har jag varit överlycklig för ljumma, mulna dagar. Det gick bra att rulla i regn en dag också eftersom det inte var så kallt.

Just nu är det dock lite väl mulet. Det har inte regnat mycket men det har hängt saker i luften hela dagen.

Och något som är stort... är magen....

Kan väl bero på glass
i stora lass?

ICA:s nya lakritsglass. Att det är tillåtet att tillverka så god glass! Tur den är lite dyr, för nu har jag i alla fall lugnat mig lite och äter lakritspuck till vardags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar