söndag 30 september 2012

Fingret och tandläkaren

Jag har fått infektion i ett sår på fingret men hoppas, hoppas det inte blir värre. Tid hos tandläkaren imorgon och ska även hämta mitt ID-kort. Fick tips på 1177 att lägga fingret i ett grönsåpebad och det har jag gjort. Grönsåpan ska vara desinf... ja, du vet. ;-) Kanske har jag tid med ett litet bad till innan jag  sover.

Hm... måste upp sådär 6.30 kanske imorgon, hutlöst tidigt. Allt tar sån tid för mig numera. Eftersom jag hade gul såpa hemma fick jag ge mig ut och handla, men det var ju bara trevligt för det var hyfsat väder och vackra färger. Alltså några foton tagna igen fast jag inte gjorde någon avstickare alls. Körde ganska rakt på soprum och affär. Tur att det är någon stollig människa (jag!) som lägger märke till de vackra buskarna efter vardagsvägarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar