torsdag 4 oktober 2012

Tandläkaren var bra!

Ja, men framför allt var mina tänder bra, hurra! Att det fattas ett par stycken gör inte ett dugg.

Sen har jag bytt ut mitt körkort mot ett ID-kort. Rättare sagt försvinner mitt körkort först i januari nån gång, så just nu har jag både och. Det är ett steg till utför att skippa körkortet, även om jag slutat använda det. Det är kul att ha. Och visst skulle jag kunna förnya det, om det inte gick ut mitt i vintern. Jag måste ta färdtjänst flera gånger och jag åker inte färdtjänst på vintern. Och det skulle väl se kul ut att komma i rullstol, med färdtjänst för att hämta ut körkortet? Dock inte helt vrickat. Är man rik kan man köpa sig en bil där man rullar in med stolen och tutar och kör!

Annars?

Fingret är konstigt och hela handen värker mer än vanligt men det är den gamla vanliga artrosen. Så inte vet jag.

Det blir helg imorgon igen, en normal helg då käre H kommer hit efter jobbet. Det är uppsägningar på gång igen men han och hans förrådskompisar klarade sig . Puh! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar