söndag 14 oktober 2012

Det snöar!

Eller ok då, det snöade men smälte när det nådde marken, i alla fall här. Men fuktigt, blåsigt, bedrövligt är det. Och jag  har tid hos neurologen på tisdag, då de lovar snö hela dagen.

Käre H är i alla fall iväg och får hjälp att sätta på vinterdäcken, hurra!

Så jag behöver kanske bara oroa mig för mig själv och mitt urkassa ben de närmaste dagarna. Och resan. Och lite annat. Idag känns det definitivt som jag har feber igen, så jag kanske har 36,4 då.... ;-)

Men om några veckor kommer min nya, dyra säng, vilket blir toppen för både benet och benet och ryggen.

Och jag har beställt städning varannan vecka framöver och det är väl dags för larm också. Då kan jag snart söka handikappersättning.

Snart får jag i alla fall vila igen, tack och lov! Det är fortfarande toppen, i min gamla, skruttiga säng. 

(Verkar jag surrig? Ja, jag är varm och trött!)

1 kommentar: