fredag 19 oktober 2012

Hälen...

Kanske är det i själva verket akilleshälen som fått sig en smäll, fast vetenskapen inte förstår sig på sånt utan kallar det hälsporre.

Av alla onda ting... så är nog nervsmärtor värst - och jag tackar varje dag för att jag haft så lite av dem. Men sen kommer nog hälsporre. Fast det finns i och för sig en del smärtor jag ej provat på.

Idag är det i alla fall H-dag igen och det ser ut som jag når målet, att kunna släppa in honom här utan att skämmas allt för mycket.

Höger hand kan knappt skriva alls (mest på grund av artros, bara lite på grund av ms) och jag startar ej Xpressen nu så det blir nog inte mer idag.

Jo, en trast blev det. Kul att kunna sitta vid köksbordet och knäppa så pass fina kort! Tack vare min käre städare som putsade fönstren! Och mitt riktigt vettiga val av kamera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar