söndag 10 juli 2011

Tacksam

För apparaterna, särskilt den som kyler.
För Facebook där jag fick ett bra tips idag.
För SvtPlay där jag kan se tipset idag, det ni som har TV och licens såg igår.

Queen!


Jag gillar inte allt. Äger bara Queen I och II på CD. Möjligtvis en LP, "Hot Space" men den var så dålig så jag kanske har skickat iväg den. Fick dessutom höra det i programmet, att den verkligen var dålig...

Keep yourself alive

Är mycket, mycket, mycket fascinerad av Freddie Mercury framför allt. Kreativiteten. Men såklart är alla viktiga. Vilket gäng!

Måste även ses, men jag kommer inte på vad låten heter som jag tänker på. Där han städar...

Först nu kom den, tack vare programmet, inte tack vare min hjärna. Tro tusan dom hade kul när dom gjorde videon!

I want to break free


Och såklart är jag tacksam för käre H, som var här igår. Fast han aldrig sjunger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar