söndag 20 maj 2012

Ben och sånt

Jag är väl tjatig men nu är jag less på mitt domnade, stela högerben, mitt "bra" ben. Tromboflebiten eller vad det är ser ut som den gjort länge och lär väl stoppa blodflödet. Det är nog bra att jag har tid hos läkare på tisdag. Jag kanske lever farligt...

Mindre bra att det ska bli varmt och kanske soligt. Nu försöker jag än en gång sy en vettig kylkrage. Det börjar bra men nu har jag konstruktionsproblem igen, som vanligt. Var är du min duktiga konstruktionssyster? Ute och campar någonstans. Och även annars långt bort...

Fast nu när jag kollar SMHI är det +17 men molnigt på tisdag. Hoppas, hoppas det (moln) blir sant!

För övrigt har inte käre H fått något besked alls från FK så spänningen är fortfarande olidlig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar