måndag 7 maj 2012

Experiment på gång

Idag kommer arbetsterapeuten med en sak jag ska stoppa under bäddmadrassen för att kunna höja upp övre delen sängen. Det är tidigt nu och jag har svårt med språket. Det har säkert ett namn....

Men just i morse kom jag på att det finns ingen chans att det kan funka för mig. Det blir ju stenhårt under bäddmadrassen och jag har breda och onda höfter. Tråkigt!

Jag behöver dock något för att lättare komma upp ur sängen, så jag inte fördärvar högerarmen helt. Just nu är den hyfsad igen.

Benet? Höger? Har struntat i det ett par dagar men nu avskyr jag det igen. Förlåt  ben, det var fel uttryckt. Jag avskyr det du drabbats av, vad det nu är! Det lämnar oss aldrig helt, som det verkar, och det spänner, irriterar. Och oroar ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar