torsdag 30 augusti 2012

Luftigt

Luftigt, det ska det bli i mitt hem sen jag fått skicka bort en stor byrå och 6 kassar med prylar! Eller... åtminstone något mer luftigt än det är nu. Prylarna hämtas till en loppis, där alla pengar går till välgörenhet. Men jag rensar bara av egoistiska skäl. :-)

Luftigt ska det också bli i käre H:s mun, tyvärr. En krona ramlade av och tanden går inte rädda. Tråkigt, tråkigt! Han är hos tandläkaren just nu när jag skriver. Och han äter blodförtunnande, dock inte Waran som tur är!

Jag är också lite tandlös nu eftersom jag valde det i stället för rotfyllning. Människor om inte är superfriska ska definitivt inte rotfylla, om nu någon alls ska det. Det finns statistik på hur stor procent rotfyllningar som går bra, vad man nu menar med bra. Och hur många förknippar konstigheter i kroppen med tänderna?

Det känns som jag nyss skrivit om detta så nu är det bäst jag läser lite i min blogg. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar