onsdag 15 augusti 2012

Lust

Illa att ha lust och inte orka. Så är det ofta nu för tiden. Igår fick jag lust att laga mat jag inte lagat på evigheter. Jag började lite lätt då, har kört ett pass till idag och nu är jag tvungen att fortsätta. Helt slut. Och absolut ingen ork över för städning.

Det är (ovanligt) varmt men jag har AC och det borde gå... Hej och hå, du (han, hon, den, det...) som ger kraft, hjälp mig fixa ett litet kalas när gubben kommer från jobbet på fredag!

Jag har läst ut min senaste bok, förutom lite kommentarer i slutet. Flickan under gatan. Bra, otrolig, hemsk och det visade sig att den bygger på sanna historier. Hu!

Men vad ska jag välja sen? Än finns många olästa på hög, men jag kan bara läsa pocket när jag ska sova middag. Dags för något av  Torey Hayden igen ,  skulle jag tro.

*

Och steg för steg höstas det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar