tisdag 21 augusti 2012

Tryck

Ursäkta men nu måste jag få klaga. Inte på lågtryck utan på det här otäcka trycket på höger ankel som jag inte vet vad det är. Fast det såklart kommer av hermafroditen som inte var någon sådan. Alltså tromboflebiten som inte var en sådan! Skit samma vad det heter men det har förstört något i mitt ben! :-(

Även vaden fortsätter vara ond från och till. Eftersom den senaste läkaren påstod att mina muskler håller på att förtvina, ska sjukgymnasten få titta på det nästa vecka. Och eventuellt kommer jag till neurologen senare i höst.

I själva verket är det ännu värre att käre H håller på att tappa en krona (inte en peng, utan en tandkrona) och ska till tandläkaren imorgon bitti. Jag är mest orolig för gifter och skit men även han är medveten om ev varbildningar och sånt, om det nu varit öppet ett tag. Risken att måsta dra en tand till. Han äter blodförtunnande medicin... Och förstås ekonomin.

Jag ska i alla fall äta lite och sen försöka fortsätta städa, för jag ska få hit en fönsterputsare på torsdag. Pust och stön! Men nu verkar det som det är lite svalare och bättre luft, trots en massa regn. Fukten har varit vidrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar