onsdag 17 augusti 2011

Nu är det gjort!

Brev postat till min hälsocentral, mycket spontant. Skrev nästan allt innan jag gick ut, hade bara en liten början från i maj. Ja, det var ett tag sen min läkare svek mig. Och vad kan hända nu? Allt eller inget. Kanske, kanske är den här läkaren en vettig man. Det är min enda chans!

Härlig rulle tur igen, allt är så lagom och så vackert. Fast inatt ösregnade det så jag hade svårt att sova!

I sommarprogrammet pratar någon om gamla idoler, som Jimi Hendrix (blev ej gammal), folk ur Metallica m fl. Att 18-åringar idag kan digga gamla gubbar (60-åringar) är rätt häftigt. Så funkade det inte när sommarprataren var 18, säger han.

Kollar... Sommarprataren är Bengt Palmers! Kul program, det ska jag ladda ner, även om jag då missar musiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar