torsdag 10 juni 2010

Nyare nyhet

Det blev magnetröntgen för H idag. Tack och lov! Inte säkert man hittar något roligt, inte ens troligt, men det måste ju undersökas vad som är fel. Han är kvar på ortopeden inatt också, sen får vi se. I bästa fall finns en läkare där imorgon som kan tala om vad de sett, men man kan inte vara säker.

Jag? Kanske ska leta mig en film. Sedan jag läste boken Dödahavsrullarnas hemlighet fick jag lust att se om filmen igen, även om jag vet att den ser på saken på ett helt annat sätt. Mycket har hänt sedan boken skrevs och det hittar jag bättre på Internet. Men själva arbetet är fascinerande även om det är skurkar (katoliker) som utför det även på filmen. Måste kolla det!

Jag borde verkligen städa men hittar ingen sko som passar på min vänstra fot så det är inget bra läge för gående. Fast jag kan sitta och städa de närmaste ytorna. Alltid något.

Hm, får man ostraffat skriva som ovan? Det visar sig väl, om så inte är fallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar