torsdag 24 november 2011

Ängel


Hon som hamnade på intensiven är opererad och mår bra! Jag har inte varit dit och tittat men ringt dit och stört sköterskor och även pratat med släkten. Så kul att min ängel faktiskt hamnade där just idag, när hon började vakna efter operationen. Jag hade tur att det var änglatid på min affär och att posten funkade. Och att min syster verkar må bra.

Jag kommer nog inte att kunna ta mig dit och hälsa på. Förutom allt det vanliga, har jag lite ont i halsen också. Så nu funderas det även på om H och jag kan träffas. Besöket är framskjutet till lördag och jag gurglar i saltvatten, vilket brukar hjälpa bra.

Och nu är snön nära, för idag var det en hel liten hop underbara snöfåglar i min rönn!

Knäppt genom fönstret, zoomat och sen fixat, så pass det syns vad det är i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar