måndag 26 september 2011

Jag har lust

... att åka ut med rullstolen igen fast jag var ut igår och måste "jobba" inne och även spara krafter för att orka hämta glasögonen och...

Men det är ju så ljuvligt väder!

Får jag smita ut igen och njuta av höstfärgerna i för årstiden ovanligt mild luft? Fast jag ser nu att det är mulnare idag och blåser lite mer. Men jag har ju gjort mig för och tvättat håret och även samlat ihop lite mer gammalt skräp som jag kan slänga. Och på Kvantum har dom ett erbjudande jag längtat efter: Palt, kroppkakor och en del annat gott för 10 kr/förpackningen (hur gör man nu fast mellanslag igen?). Mmmmm! Men måndag kan vara dumt för ibland har dom inte hunnit få hem/packa upp varorna jag vill ha. Men vädret, färgerna!

Velig? Det är bara förnamnet! :-)

För övrigt var käre H här i lördags och det var bra. Mysigt. Men av hans systrar har en hjärntumör. Är det någon som känner en frisk människa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar