tisdag 6 september 2011

Sol, vind och dom

Just nu sitter min H på ett mycket avgörande möte med FK, arbetsgivare m fl. Därav ordet "dom" som är hans syn på saken. Tills vidare.

Och jag har just kommit in från en nöjestur. Ja, det är ett nöje varje gång jag tar mig till soprum och affär. Dessutom gjorde jag en liten extra sväng och kollade och knäppte svamp igen också. Det regnade i morse igen men sken upp så det var jättefint, dock väldigt blåsigt.

Lite nytta är det förstås med turen också; mat till mig och även en del till H. Våra kära kryddkorvar är billiga igen så såna blev det många av.

Egentligen sover jag middag vid 15-tiden men idag vete 17. Fast H bör ju också sova sen han kommit hem, så det kan ändå dröja innan jag får veta hur det gått. Och kanske svänger han in på affären också. Lika bra att försöka sova sen jag ätit lite.

Han kanske har kommit på varför han fick iscias när han låg på Rehab och så nu igen. Båda gångerna hade han testat en sån här vibrationsplatta! Annars har han ju faktiskt klarat sig bra sen han kom hem, fast han alltid känner av isciasen lite grand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar