lördag 15 oktober 2011

Utbrott

Idag får jag fler och värre utbrott än vanligt! Allting jävlas, jag tappar ännu fler saker än jag brukar, jag får inte upp förpackningar, jag blir arg och bryter av saker. Och då har jag ändå två händer, om än taskiga händer.

Stackars H då, som har bara en fungerande hand. Och andra problem. Men om man lägger ihop alla mina problem då? Vadå, måste någon vinna? Ja, i så fall har jag det i vilket fall mycket, mycket bättre.

Ekonomin. Precis som om pengar skulle vara allt men vad fan, det är ju det! Att få stroke och dessutom bli fråntagen en del av den lilla sjukpenning man har, och se det gå back varje månad, det är liksom... själva fan!

Jag har det lugnt! Men jag orkar nästan ingenting idag. Kanske är jag ändå sjuk? Jag ser fram emot 02.00, då jag kanske åter får en glimt av livet. Eller det kan glimta till lite nån timme innan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar