söndag 30 maj 2010

Trots allt

Jag har i alla fall skrattat, tokskrattat faktiskt, fast det egentligen är så deprimerande. När jag ska sova middag läser jag alltid lite grann först, om jag inte är helt slut. I dag tog jag en bok jag fått av H, ”Tjuvlyssnat” och den är faktiskt helt suverän! Mycket går läsa på hemsidan, Tjyvlyssnat och dit kommer visst nya saker hela tiden, men det är roligare att ligga eller sitta och läsa i en bok.

Det är Mors Dag och H är eller har varit hemma hos mor med gubbe och jag väntar på att få höra hur det har gått. Han har fått en utomhusrullator och köpt ny kamera nyligen, så jag hoppas han kunnat vara ute och knäppa i alla fall lite kort. Vad jag har sett har vädret varit bra.

Jag? Är jävligt less på mina fötter, skor, stolar och domnande ben! Och Voivce Xpress tycker inte alls om mig och min dator längre. Den hänger sig efter bara några minuter! Vadå, för fullt på hårddisken? För många program öppna? Sällan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar